Que sont les règles métier?
Avoid customer representative dissatisfaction from doing the really boring work. Let some processes to run automatically. Set up business rules in your help desk. Rules help you to make preordained actions in software. Set up conditions and when they met, an action is made. Business rules are often used to transfer a ticket, change ticket priority, send answer, change SLA level, add or remove tags and much more. They save time and bring many benefits. They help agents to stay concentrated.
Learn more about rules in LiveAgent.
Watch a video about business rules
Business rules are a set of conditions defined to help streamline and automate business processes. LiveAgent help desk software takes advantage of these rules to ensure efficient customer service and ensure that customer inquiries are addressed in a consistent manner. With LiveAgent, tickets can be automatically assigned based on business rules, ensuring faster response times and improved customer satisfaction. Business rules can be customized and modified to suit the specific requirements of the organization using the help desk software.
Après avoir découvert les règles métier, vous pourriez être intéressé par les règles automatiques. Elles expliquent comment ces règles peuvent vous faire gagner du temps et améliorer la satisfaction client en réduisant les erreurs humaines. En outre, vous pouvez explorer comment votre entreprise peut bénéficier des modèles gratuits de service client sur les réseaux sociaux. Ce guide propose des bonnes pratiques pour répondre aux commentaires et plaintes sur les réseaux sociaux, un élément essentiel pour améliorer votre service client.
Découvrez comment la gestion de la relation client (CRM) et les technologies associées peuvent révolutionner vos interactions commerciales. Apprenez à collecter des données, optimiser votre équipe de service client et offrir un service personnalisé de qualité. Explorez les avantages des logiciels CRM et démarrez votre essai gratuit avec LiveAgent pour améliorer votre satisfaction client dès aujourd'hui !